پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک
پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک

تغییرظرفیت وگروه قیمتی کاروان حج لبیک بانه

برابربخش نامه  مدیریت حج وزیارت استان کردستان که درتاریخ ۹۱/۴/۲۵به کاروان های استان ابلاغ شد

ظرفیت وگروه قیمتی کاروان های حج شهرستان های بانهُ-سقزومریوان تغییریافته است.

ظرفیت کاروانهای بانه ومریوان ۹۵نفروسقز۱۲۵نفر.

سپرده های مالی مردم برای حج

سپرده های مالی مردم برای حج بایددر اختیارسازمان حج و زیارت قرار گیرد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'علی قاضی عسگر' روز پنجشنبه در نخستین همایش ملی حج و اقتصاد افزود: در دوره اخیر یک میلیون و 700 هزار نفر برای اعزام به حج، ثبت نام کرده اند که هرکدام از آنان، یک میلیون تومان ودیعه به بانک سپردند. نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به سرمایه گذاری های بزرگ مردم برای اعزام به حج در بانک ها گفت: اگر این سرمایه در اختیار سازمان حج و زیارت قرار گیرد ، سود سالانه آن به مردم پرداخت می شود و مازاد درآمد آن نیز برای کاهش هزینه های حج استفاده می شود.
ادامه مطلب ...

ارسال 130 تن دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران ایرانی حج تمتع

عباس حیدرزاده افزود: دارو و تجهیزات یاد شده به سیستم هواپیمایی تحویل شده است و تا چند روز آینده به عربستان سعودی ارسال خواهد شد.
این مقام مسوول در مرکز پزشکی حج و زیارت ادامه داد: عمده محموله مرکز پزشکی حج و زیارت به عربستان سعودی را دارو تشکیل می دهد که برای زائران ایرانی در بیمارستان های این مرکز در مدینه منوره و مکه مکرمه استفاده می شود.

ادامه مطلب ...

برگزاری دومین جلسه آموزشی کاروان لبیک بانه

دومین جلسه درساعات مقرربرگزارشد.دراین نشست روحانی کاروان جناب ماموستاخدررحیمی پیرامون حج ومنافع آنان سخنان مبسوطی راایرادفرمودند.سپس مدیرکاروان دررابطه بادستورالعمل های سازمان حج وزیارت وقوانین ومقررات عربستان سعودی و... سخنانی راایرادنمودند.آقای جمال رسولی ازعوامل کاروان درخصوص آداب سفرنکاتی رابیان نمودند.جلسه باادعیه وصلوات برمحمد وخاندان پاکش خاتمه یافت.

724 هزار ایرانی امسال به عمره مفرده مشرف شدند

ضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید احمد موسوی مشاور رئیس جمهورورئیس سازمان حج و زیارت شمار زایرانی که روادید خود را دریافت کرده و در حال اعزام به سرزمین وحی هستند را چهار هزار و 651 نفر عنوان کرد. رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: همچنین تا کنون چهار هزار و 606 نفر از زائران ایرانی که روادید خود را دریافت کرده بودند، به دلایل مختلف از اعزام به سرزمین وحی انصراف داده اند. حجت الاسلام و المسلمین سید احمد موسوی گفت: اخیرا پس از تماسی که با وزیر حج عربستان سعودی داشتم و رایزنی هایی که صورت گرفت، حدود 30 هزار سهمیه جدید اخذ شد که تا کنون از این تعداد، 28 هزار و 700 عدد روادید اخذ شده است.

افزایش 30 درصدی تعداد کاروان‌های حج تمتع کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب ظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری استان کردستان در سالن دولت استانداری اظهار داشت: هم‌اکنون 14 شرکت خدمات زیارتی رسمی وظیفه خدمات‌رسانی به مردم استان کردستان در خصوص اعزام زائران به بیت‌الله‌الحرام را عهده‌دار هستند.

وی تصریح کرد: از این تعداد 9 شرکت خدمات زیارتی در سنندج، دو شرکت در قروه، یک شرکت در بیجار، یک شرکت در سقز و یک شرکت در بانه مشغول خدمات‌رسانی به زائرین هستند که با توجه به تجمع این شرکت‌ها در شهر سنندج نیاز به گسترش آنها در سایر نقاط استان ضروری است.

مدیر حج و زیارت استان کردستان خاطرنشان کرد: به همت مسئولان سازمان حج و زیارت در اردیبهشت ماه سال 89 در استان کردستان به عنوان آخرین استان حج و زیارت از سازمان اوقاف و امور خیریه تفکیک شد و این موضوع موجب ارائه خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم عزیز استان را فراهم آورد.

عرفانی‌نسب اضافه کرد: با توجه به مصوبه شورای عالی زیارت برای خروج زائران از مرز باشماق مریوان پیگیری‌های لازم توسط همکاران ما صورت گرفته و به زودی در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان کردستان در پایان اظهار امیدواری کرد که با تلاش و کوشش شبانه‌روزی همکاران این اداره به زودی زمینه خدمات‌دهی بیشتر و بهتر به مردم استان فراهم شود.

مدیرکل جدید حج و زیارت استان کردستان معرفی شد

مدیرکل جدید حج و زیارت استان کردستان طی حکمی از سوی رئیس سازمان حج و زیارت کشور منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی ظهر یکشنبه با حضور رئیس سازمان حج و زیارت کشور، استاندار کردستان و جمعی از مدیران کل استان مراسم تودیع و معارفه روسای اداره کل حج و زیارت استان کردستان برگزار شد.

بنا بر این گزارش طی حکمی از سوی حجت الاسلام احمد موسوی، سالار عرفانی نسب به سمت مدیر کل حج و زیارت استان کردستان منصوب شد و از تلاش های محمد علی عسکری تجلیل به عمل آمد.

توسعه فراگیر حرم مطهر پیامبر و توسعه میقات

دبیر شورای توسعه منطقه مدینه منوره از توسعه فراگیر حرم نبوی(ص) و اطراف آن خبر داد. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری به نقل از  عکاظ، محمد العلی گفت منطقه مرکزی اطراف مسجد شریف نبوی(ص)، در آستانه توسعه فراگیر است و ارزش طرحهای توسعه که آغاز شده است، یک میلیارد ریال سعودی است.

ادامه مطلب ...

شش سطح توسعه درطرح فراگیر مکه مکرمه

دبیر شورای توسعه مکه مکرمه و مشاعر مقدسه از آماده شدن طرح فراگیر توسعه مکه مکرمه و مشاعر مقدسه خبر داد. ...

ادامه مطلب ...