پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک
پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک

استرداداضافه واریزی زائران

زائران محترم کاروان که نام آن هادرادامه مطالب درج شده ،درصورتی که تاکنون وجه اضافه واریزی خودرادریافت ننموده اند بادردست داشتن اصل وتصاویرشناسنامه وکارت ملی جهت دریافت مبلغ موردنظر(83300تومان)به بانک ملی شعبه مرکزی بانه مراجعه فرمایند.

ادامه مطلب ...

مکالمه17میلیون و500هزار دقیقه حجاج ایرانی

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل  شرکت ارتباطات زیرساخت مهندس ابوالفضل انوریان رییس کمیته اجرایی ارتباطات بین الملل عربستان در حج سال 91 این شرکت با اعلام این مطلب افزود:این میزان مکالمه از طریق 7 میلیون و 500 هزار تماس تلفنی  برقرار شده است .
  مهندس انوریان در ادامه توضیح داد:از این میزان شش میلیون تماس از ایران به سمت عربستان بود که 15 میلیون دقیقه ارتباط باحجاج ایرانی از این طریق برقرار شد.
 وی تصریح کرد :یک میلیون و 500  هزار تماس تلفنی نیز از سمت عربستان به سمت ایران برقرار شدکه از این  طریق  نیز دو میلیون 500 هزار دقیقه تماس تلفنی حجاج ایرانی با بستگان و آشنایانشان در ایران برقرار شد.
 مهندس انوریان افزود:در طول ایام حج امسال مشکل خاصی در شبکه ارتباطی زیر ساخت با اپراتورهای مخابراتی در کشور عربستان ملاحظه نشد اما گاه گزارشهایی مبنی بر وجود مشکل در شبکه مخابراتی اپراتور الجوال(STC ) آن هم در ایام پیک ترافیک به  کمیته کمیته اجرایی ارتباطات بین الملل عربستان در حج سال 91 این شرکت واصل شد  که با پی گیریهای مستمر مراکز کنترل و بین الملل این شرکت موارد مرتفع شد

لحظه به لحظه عاشورای حسینی

عاشورا نشان داد که امامت و ولایت اولیای الهی تا چه اندازه برای حرکت مستمر در صراط مستقیم ضرورت دارد و آن جا که زاویه انحراف امت به مرحله ای خطرناک برسد، امام(ع) یعنی برترین انسان نیز باید، در راه نجات انسانیت و اعتلای توحید جان خود را فدا کند و جلوی انحراف و سقوط امت را بگیرد. ...

ادامه مطلب ...

تقدیروتشکرازبعثه مقام معظم رهبری وسازمان حج وزیارت

باتوجه به تلاش های فراوان بعثه مقام معظم رهبری وسازمان حج وزیارت ومدیریت استان درخصوص بومی نمودن عوامل اجرایی زائران مراتب تقدیروسپاس خودرااعلام نمودند.

اعلام مراتب تقدیرزائران کاروان

پس ازبازگشت عارفانه زائران ازسرزمین وحی ،وسپاس بیکران پرودگارخوبی ها ومهربانی تقدیروتشکرصمیمانه خودرانسبت به مردم سرفرازسرزمین مادری ومسئولان گرانقدرکشورمان ابرازداشتند.

پرونده حج امسال بسته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، با تدبیر و همکاری سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، کار اعزام و بازگشت حجاج ایرانی همچون سال‌های گذشته با موفقیت به پایان رسید.

ادامه مطلب ...