پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک
پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک

وحدت» مهم‌ترین مسأله امروز دنیای اسلام است

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تأکید فرمودند: امروز مهم‌ترین مسأله دنیای اسلام «وحدت» است و با وجود همه توطئه‌ها، آینده امت اسلامی در پرتو «وحدت، آگاهی و بیداری اسلامی» درخشان و نویدبخش خواهد بود.
 
ادامه مطلب ...

اعلام واجدین شرایط تشرف به حج ۹۳ و زمان نام نویسی

دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا ۲۰ دی سال ۱۳۸۴ می‌توانند از روز هجدهم، نوزدهم و بیستم بهمن سال جاری برای نام نویسی در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۳ اقدام کنند.
 
ادامه مطلب ...

عملی که از حج وجهادبرتراست

 هر فرزند صالحی که با محبت مخصوص بر چهره پدر و مادرش نگاه کند خداوند به هر نگاه‌اش یک حج مقبول  مرحمت می‌فرماید 

ادامه مطلب ...

29 دی ماه؛ پیش‌آگهی ثبت‌نام حج تمتع

  ثبت‌نام در کاروان‌ها ااز 19 و 20 بهمن ماه یعنی دو ماه و نیم زودتر از سال گذشته آغاز می‌شود و از نیمه دوم شهریور ماه نیز اعزام زائران حج تمتع انجام خواهد شد

اوحدی تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده تا قبل از پایان سال کاروان‌های حج تمتع بسته شده تا زمینه مناسبتری برای آموزش کارگزاران و زائران فراهم شود.

وی اعلام کرد از دارندگان فیش‌های تا اولویت 20 دی ماه 84 برای ثبت‌نام دعوت به عمل خواهد آمد.

اوحدی همچنین گفت: در اعلام اولویت‌های عمره سال جاری از روش پلکانی استفاده و شاهد از بین رفتن صف‌های طولانی و ازدحام مردم برای ثبت‌نام بودیم و همین تجربه را نیز در حج تمتع انجام خواهیم داد.

وی در خصوص قیمت‌های عمره و حج نیز گفت: با توجه به تخفیف‌های خوبی که در حوزه مسکن گرفته‌ایم این تخفیف‌ها در قیمت عمره و حج تأثیر خواهد داشت و البته در حج تمتع 15 تا 20 درصد تعدیل نیرو خواهیم داشت که هم موجب کاهش قیمت تمام شده حج برای زائران می‌شود و هم با تعداد کاهش کارگزار حج، زائر به حج اعزام می‌شود البته امیدواریم برای ایام دهه فجر قیمت نهایی را اعلام کنیم.


توضیحات رییس سازمان حج وزیارت درباره خرید و فروش فیش عمره


رییس سازمان حج و زیارت بیان داشت: ۲۲ بهمن دور دوم فراخوان عمره را اعلام خواهیم کرد و اصلا نیازی نیست که زائران فیش عمره خریداری کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگویی بیان داشت: آخرین آمار نقل و انتقالات فیش‌های عمره ۹۰۰ فیش است که مربوط به عمره ۹۲ می‌باشد که این نسبت به ۴۰۰ هزار زائر ۲ درصد را در بر می‌گیرد.

وی افزود: زائرانی که قصد فروش و انتقال فیش عمره را دارند می‌توانند به دفاتر کارگزاران که سازمان حج معرفی کرده مراجعه و نسبت به فروش یا انتقال فیش اقدام کنند.

سعید اوحدی اضافه کرد: البته ما برای ظرفیت عمره مشکلی نداریم در بعضی از استان‌ها مانند تهران، اصفهان و فارس هنوز ظرفیت‌های خالی داریم برای ثبت نام زائران داریم.

وی خاطر نشان کرد: ۲۲ بهمن دور دوم فراخوان عمره را اعلام خواهیم کرد و اصلا نیازی نیست که زائران فیش عمره خریداری کنند.

اوحدی با اشاره به اینکه تاکنون برای نقل و انتقال فیش‌ها هیچ گونه شکایتی نداشتیم، گفت: تنها دو مورد پیشنهاد داشتیم که زائرین ما در استان تهران برای انتقال فیش‌ها باید به کانون بازنشستگان مراجعه می‌کردند برای این کار با مشکلاتی مواجه بودند به همین علت کارگزاران منتخبی را در نقاط مختلف تهران ایجاد کردیم که زائران در دام دلالان نیفتند.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: دور دوم ثبت نام ما بهمن ماه است تا الان نیز ۶ هزار و ۵۰۰ زائر اعزام شدند که از این تعداد ۸۰۰ نفر زائر وارد مکه شدند و ۵ هزار و ۲۰۰ نفر نیز در مدینه هستند.