پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک
پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک

خدمات رومینگ همراه اول برای حجاج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، هزینه مکالمات مشترکینی که از سرویس رومینگ بین‌الملل استفاده می‌کنند، بر اساس تعرفه‌های کشور میزبان محاسبه می‌شود. چنانچه مشترک ایرانی، در کشوری به غیر از ایران، به برقراری تماس مبادرت ورزد، این نوع تماس، با تماس داخلی متفاوت بوده و با نرخ تماس بین‌الملل به مقصد ایران محاسبه خواهد شد.

بقیه خبرراادامه مطالب مطالعه فرمایید.

بهتر است مشترکان به منظور جلوگیری از استفاده از رومینگ بین‌الملل و تحمیل هزینه اضافی، به روش زیر عمل کنند.

وضعیت منوی Network گوشی تلفن همراه خود را در حالت Manual قرار داده و IR-MCI یا IR-TCI را انتخاب کنید. با فعال‌سازی PINCODE و SECURITY CODE (قفل ایمنی ) گوشی از سوء استفاده از تلفن در موارد مفقودی و یا سرقت تلفن همراه جلوگیری بعمل آورید.

روش شماره‌گیری در هنگام استفاده از سرویس رومینگ

موبایل ******** 009891

شماره ثابت (تهران) ******** 009821

شرکت ارتباطات سیار سال گذشته اعلام کرده بود که به منظور کاهش هزینه مکالمات زائرین محترم بیت‌الله الحرام، به حجاج 80 درصد تخفیف می‌دهد و بر این اساس با توافقات به‌عمل آمده با اپراتور اتحاد (موبایلی) عربستان، مشترکان همراه اول در ایام حج در صورت انتخاب این اپراتور (اتحاد)، از 80 درصد تخفیف برخوردار می‌شدند.

بدین ترتیب با این تمهیدات هزینه تماس با ایران و داخل عربستان 445 تومان، هزینه تماس دریافتی 167 تومان، هزینه ارسال پیامک 145 تومان و هزینه دریافت پیامک رایگان منظور می‌شد.

بر اساس این گزارش سرویس رومینگ برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول (به جز مشترکین سیم‌کارت‌های 0910) به‌صورت پیش فرض فعال بوده و تنها با روشن کردن گوشی در کشور عربستان قابل استفاده است.

مشترکین دائمی با پیش شماره 0910 می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات مشتریان و پرداخت صورتحسابی با حداقل 200 هزار تومان نسبت به فعال‌سازی این سرویس اقدام کنند.

بنا بر آنچه همراه اول اعلام کرده بود چنانچه مشترکین از شبکه اپراتورهای الجوال (STC) و زین (Zain) استفاده کنند، هزینه تماس با تعرفه عادی محاسبه می‌شود. هزینه تماس دریافتی از طریق این اپراتورها 167 تومان، تماس داخلی 1005 تومان، هزینه تماس با ایران 2726 تومان و ارسال پیامک 460 تومان محاسبه می شد.

همراه اول با تأکید بر اینکه روشن کردن تلفن همراه هیچ هزینه‌ای در برندارد، اعلام کرده بود از آنجا که هزینه مکالمات بین‌الملل به دقیقه محاسبه می‌شود، برای تماس‌های کمتر از 60 ثانیه هزینه مکالمه یک دقیقه و برای تماس‌های بین 60 تا 120 ثانیه، دو دقیقه محاسبه می‌شد.

هم‌چنین همراه اول توصیه کرده بود به منظور مدیریت بهتر هزینه‌ها و جلوگیری از ضرر و زیان ناشی از سرقت سیم‌کارت‌های دائمی و تهیه آسان شارژ مورد نیاز توسط خانواده زائر از طریق سایت همراه اول، زائرین محترم از سیم کارت‌های اعتباری استفاده کنند.

نرخ‌های اعلام شده توسط اپراتورهای تلفن متغیر بوده و هر سال پیش از ایام حج توسط اپراتورهای طرف قرارداد تعیین و اعلام می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.