پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک
پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک

حل مشکل مردم با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبری


 سرپرست حجاج ایرانی در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران را به وی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد حل مشکلات مردم با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه‌های دولت جدید باشد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران را به وی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد حل مشکلات مردم با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه‌های دولت جدید باشد.


متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی (دامت توفیقاته)

حضور تاریخی مردم مومن و خدا جوی ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یکی از عرصه‌های تجلی وحدت و همبستگی مردم، حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب را رقم زد و برگ زرینی به تاریخ پر افتخار ملت ایران افزود.

این حماسه با شکوه سیاسی را به مقام معظم رهبری و جنابعالی به عنوان منتخب مردم و عموم ملت مومن و سرفراز ایران تبریک عرض می‌کنم.

ملت خدا جوی ایران با حضور گسترده خود در انتخابات، نقش تاریخی خود را در این مقطع حساس نسبت به انقلاب اسلامی ایفا کرد و رئیس جمهوری متعهد و عالم به دین و سیاست را به عنوان سکاندار اجرایی کشور برگزید.

این موفقیت بزرگ که در رقابتی سالم و توأم با آرامش، متانت و اخلاق اسلامی به دست آمده، پشتوانه ای ارزشمند برای خدمت گذاری به ملت ایران و حل مشکلات کشور به شمار می‌آید.

در شرایطی که دشمنان اسلام برای ضربه زدن به وحدت و اتحاد مسلمین و ناکامی نظام جمهوری اسلامی به عنوان ام القری اسلام بسیج شده اند انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب با همراهی و همگامی سایر قوا دَین خود را به ملت بزرگ ایران ادا کند و در حل مشکلات بویژه مشکلات اقتصادی کشور با جان و دل کوشا باشد.

بی شک خدمت خالصانه به ملت ایران پاسخ مثبتی به انتخاب و اعتماد مردم به شمار می‌آید که عنایات خداوندی را همراه خود خواهد داشت.

برای جنابعالی در پاسداری از ارزش‌های اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب با بهره گیری از فرمایشات امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری از درگاه احدیت آرزوی موفقیت دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.