پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک
پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک

پاداش روزه دار

 

 

 

جزای هر کاری وعمل خیر بنی ادم افزوده می شود وکار نیک وعمل شایسته ده برابر تا هفتصد برابر افزون می شود خداوند می فرماید مگر روزه زیرا خاص برای من است و فقط من پاداش آن را می دهم .روزه دار میل و آرزوی خود را وطعام مقر خویش را به واسطه ی من ترک می کند واز آن خودداری می نماید روزه دار دو خوشی دارد یک خوشی ومسرت در حین افطار و گشادن روزه ویک خوشی در لخظه ی مشرف شدن به لقای پروردگارالبته بوی دهان روزه دار نزد خداوند از بوی مشک خوشتر است وروزه سپر است وهرگاه روز روزه ی یکی از شما سخن زشت ونادرست نگوید و آوازخود به بیهودگی بلند نکند واگر کسی او را دشنام دهد ویا بااو جنگ نماید در جواب بگوید من روزه دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.