پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک
پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک

اعلام واجدین شرایط تشرف به حج ۹۳ و زمان نام نویسی

دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا ۲۰ دی سال ۱۳۸۴ می‌توانند از روز هجدهم، نوزدهم و بیستم بهمن سال جاری برای نام نویسی در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۳ اقدام کنند.
  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سازمان حج و زیارت با انتشار پیش اطلاعیه حج تمتع ۹۳ اعلام کرد، دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا ۲۰ دی سال ۱۳۸۴ می‌توانند از روز هجدهم، نوزدهم و بیستم بهمن سال جاری (بر حسب استان محل سکونت) برای نام نویسی در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۳ اقدام کنند.

اسامی مدیران کاروان‌های حج ۹۳ به همراه هزینه‌های مربوط به هر یک از کاروان‌های حج در استان‌های سراسر کشور در روزهای پانزدهم و شانزدهم بهمن ماه سال جاری از طریق روزنامه‌ها و جراید منتشر خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، واجدین شرایط تشرف به حج تمتع سال ۱۳۹۳ پس از اعلام اسامی کاروان ها، می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات زیارتی و یا از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتیwww.haj93.haj.irبرای نام نویسی در کاروان‌های حج ۹۳ در زمان‌های مشخص شده اقدام کنند.

سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه گذرنامه بین المللی متقاضیان تشرف باید حداقل دارای تاریخ اعتبار تا ۱۰ فروردین سال ۱۳۹۴ باشد، از کسانی که فاقد گذرنامه انفرادی هستند و یا اعتبار گذرنامه آنان کمتر از تاریخ یاد شده است خواست در فرصت مناسب نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

سازمان حج و زیارت همچنین یادآور می‌شود، تمام کسانی که قصد واگذاری قبوض ودیعه گذاری حج تمتع خود به بستگان درجه یک (پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزند) را دارند و یا اسناد ودیعه گذاری خود را قبلا واگذار کرده اند اما مراحل نقل و انتقال فیش ثبت نامی آنان در سامانه جامع نقل و انتقال اسناد حج تمتع ثبت نشده باید پیش از فرارسیدن زمان ثبت نام در کاروان ها، با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات زیارتی در سطح استان و شهرستان محل سکونت خود نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه مذکور و طی مراحل مربوطه اقدام کنند.

اطلاعیه تکمیلی و مشروح این سازمان در زمینه شرایط مشمولین تشرف به حج تمتع سال ۱۳۹۳ و نحوه نام نویسی در کاروان‌ها روز چهارشنبه ۹ بهمن ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت و روزنامه‌های ایران و جام جم منتشر خواهد شد.

«ناصر خدرنژاد» معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت درباره میزان سهمیه ایران گفت: در دیداری که هفته آینده سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت با وزیر حج عربستان خواهد داشت، عدد دقیق سهمیه ایران در حج سال ۹۳ مشخص می‌شود.

وی افزود: البته با توجه به ساخت و سازهایی که در بیت الله الحرام در حال انجام است، به احتمال زیاد سهمیه ایران در سال آینده مانند حج امسال خواهد بود.

عربستان اعلام کرده تا دو سال آینده سهمیه ایران همچنان ۶۴ هزار نفر خواهد بود که بعد از تکمیل پروژه توسعه مسجد‌الحرام با افزایش ظرفیت تا دو تا سه برابر مواجه خواهیم بود.






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.