پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک
پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

پایگاه اطلاع رسانی کاروان ۲۵۰۱۳ لبیک حج- شهرستان بانه

لبیک اللهم لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لا شریک لک

متن فرم تعهدزائران کاروان

 متن فرم تعهدشماره1و2زائران کاروان رادرادامه ی مطالب مشاهده فرمایید

  

تعهد نامه شماره 1

اینجانب                                            زائرردیف             کاروان شماره25013 حج تمتع از شهرستان بانه اطلاع کامل دارم که نگهداری و حمل مواد مخدر به موجب قوانین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی عربستان سعودی ممنوع بوده و جرم محسوب می گردد؛ فلذا به موجب این مکتوب، ضمن اعلام اینکه به موادمخدر معتاد نمی‌باشم. تعهد می نمایم از هرگونه حمل و نگهداری مواد یادشده خودداری نموده و به هرحال چنانچه از اینجانب مواد مخدر کشف شود و یا به تشخیص پزشک معتمد سازمان حج و زیارت ابتلایم به مواد مخدر احراز گردد و سازمان حج و زیارت بخواهد بدون اینکه نیازمند مراجعه به مقامات قضایی باشد اجرای تعهدات خود به ویژه اعزام مرا جهت انجام فریضه حج معلق نماید و اقدام‌های لازم را جهت ابطال ویزای زیارتی اینجانب به عمل آورد هیچگونه ادعایی نخواهم داشت و حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط نمایم.

 

نام و نام خانوادگی

امضاء و اثر انگشت

 


تعهدنامه شماره 2

اینجانب                                            زائرردیف                  کاروان شماره25013 حج تمتع از شهرستان بانه متعهد می گردم تا بر اساس دستورالعمل شرکت های هواپیمائی که در ذیل به آن اشاره شده اقدام به حمل بار خود نموده و چنانچه بر خلاف موارد ذکر شده عمل نمایم هیچگونه ادعایی نسبت به تحویل بار خود نخواهم داشت.

1-     هر زائر مجاز به حمل دو چمدان به ابعاد(ارتفاع)25× (عرض)35× (طول)60  (ارتفاع)30 × (عرض)40 × (طول)65  به وزن حداکثر20کیلو گرم در داخل بار هواپیما می‌باشد.

2-    بسته قابل حمل به داخل هواپیما فقط یک ساک دستی به ابعاد (ارتفاع)30 × (عرض)30 × (طول)35 و به وزن 5کیلوگرم بوده و حجاج نمی توانند هیچ بسته اضافی از قبیل نایلکس،پتو،آب زمزم و .... به داخل هواپیما ببرند.

3-    با توجه به دستورالعمل جدید فرودگاه های عربستان زائرین می‌بایست شخصاً بار خود را به باجه پذیرش تحویل و رسید(تگ بار) دریافت نمایند.

4-    بر اساس قوانین مقرر در فرودگاه های عربستان از پذیرش هر گونه چمدان های غیر استاندارد جلوگیری بعمل خواهد آمد.

5-    چنانچه زائری بیش از دو چمدان مصوب ذکر شده(هر بسته 20 کیلوگرم) داشته باشد به شرط آنکه در ردیف بارهای ممنوعه نباشد، می‌بایست به ازاء هر کیلو بار اضافی مبلغ 20 ریال سعودی پرداخت نماید.شایان ذکر است شرکت های هواپیمائی تعهدی نسبت به حمل بموقع بارهای اضافی نداشته و از پذیرش بارهای غیر استاندارد و حجیم خودداری خواهند نمود.

6-    بر اساس قوانین بین المللی و بمنظور حفظ ایمنی پرواز، حمل هرگونه گالن آب به داخل هواپیما ممنوع می‌باشد.

 

نام و نام خانوادگی

امضاء و اثر انگشت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.